Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Shoemaniac: Obsession No 7


Γεια σας, μανάρια!!!
Θυμάστε που σας είχα πει εδώ πόσο πολύ μου αρέσoυν τα Balenciaga Ceinture?
Ε λοιπόν, εκεί που έκανα τα ψώνια μου στα εκπτωτικά του Marks&Spencer βρήκα στην Limited Edition σειρά αυτό το ζευγάρι που μοιάζει τόόόσο πολύ με τα Ceinture και φυσικά δεν μπορούσα να το αφήσω!


Ειδικά αφού το ένα από τα δύο τελευταία ζευγάρια που είχαν μείνει ήταν νούμερο 40 1/2 (ίσα ίσα το ποδαράκι μου!) και κόστιζε 22,50 από 60 ευρώ που είχε αρχική! 


Σ' αυτό το σημείο πρέπει να πω ότι δεν "με χτύπησαν" καθόλου και είναι από τα πλέον άνετα παπούτσια που έχω φορέσει, παρ' όλο που είναι ψηλά για τα δεδομένα μου (αν σκεφτείτε ότι φοράω σχεδόν αποκλειστικά εντελώς φλατ παπούτσια)!


Πώς σας φαίνονται, μανάρια???
 Εγώ πάντως δεν τα αποχωρίζομαι!!!
 

2 σχόλια: