Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2014

How do I look like on Saturdays {Fashion & Beauty}

ΟΚ...
Εδώ είμαστε...
Κάπως έτσι περιφέρομαι μες στο σπίτι τα σαββατιάτικα (και τα κυριακάτικα ενίοτε) πρωινά...
Με μια τεράάάστεια κούπα μαυροζούμι, βλέποντας blogs μέχρι να θολώσουν τα μάτια μου!
Απόλαυση!
Δεν σας έχω φωτογραφίες,γιατί δεν έχω φωτογραφική σ' αυτό το σπίτι, αλλά νταξ...το πιάνετε το νόημα...
(Άσε που στο Polyvore set φαίνεται πιο cool!)

P.S.: ΠΌΣΟ εύχομαι να είχα ΑΥΤΆ τα γυαλιά....!!!
P.S.2: Εσείς τι κάνετε το Σάββατο το πρωί???

4 σχόλια:

  1. Κ γω ακριβώς έτσι!! μόνο που αντί για καφέ έχω τσάι!!! χαχα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι σε ευχαριστεί κουκλίτσα!!! Το θέμα είναι να χαλαρώνεις και να το απολαμβάνεις!!!

      Διαγραφή
  2. Αχ πραγματικά το ιδιο κανω κι εγω μεχρι να στραβωθω και να κοιμηθω:)
    Αν θέλεις γίνε κι εσυ μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη καιαιαιαι είμαι ήδη μέλος στο blog σου και το απολαμβάνω πολύ!!!
      Συνέχισε την καλή δουλειά!!!

      Διαγραφή