Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Silent Movement...(In Summer Mode)

Γεια σας και πάλι γεια σας!
Είμαι και πάλι χαμένη κι αυτό κυρίως γιατί είμαι...χωμένη στα βάθη της ντουλάπας μου (καθώς και άλλων) και...ξεθάβω πράγματα!!!

Αυτή την περίοδο:
  1. Προσπαθώ ΑΚΌΜΑ να ετοιμάσω εκείνο το post με τις πάνινες τσαντούλες που λέγαμε, αλλά εκτός όλων των άλλων χάλασε και ο Η/Υ του σπιτιού (τώρα σας γράφω από του γραφείου)!
  2. Ψάχνω τρόπους να απαλλάξω την ραπτομηχανή της γιαγιάς μου από τα χρέη boudoir που εκτελεί, για να την χρησιμοποιήσω επιτέλους όπως της αρμόζει, χωρίς όμως να αλλάξω και τη διαρρύθμιση ολόκληρου του σπιτιού(ουφ...)!
  3. Προσθέτω στον πίνακα ελέγχου μου fashion blogs από όλο τον κόσμο και ξοδεύω μελετώντας τα όσες ώρες μου περισσεύουν απ' αυτές που μελετάω για τη σχολή!
  4. Ετοιμάζομαι για ριζικές αλλαγές στο look μου και κυρίως...ετοιμάζομαι να κάνω ατέλειωτες βόλτες στην πόλη και να ανακαλύψω κάθε μικρό,χαριτωμένο και ενδιαφέρον μαγαζάκι που αξίζει τον κόπο να ψάξεις για να το βρεις!
Φυσικά, όλα αυτά θα τα μοιραστώ μαζί σας!Μέχρι τότε όμως....enjoy the rest of summer babes!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου